Company Logo

Mokyklų aprūpinimas

Bendradarbiavimas

Pažintinė kelionė po Lenkiją

20180406 134232Balandžio 5-7 dienomis, pavasario atostogų metu, lydimos biologijos mokytojos Jolantos Stonienės, vykome į edukacinę ekskursiją Lenkijoje.

Pirmą kelionės dieną su mokiniais bei mokytojais iš Telšių rajono mokyklų aplankėme „Koperniko mokslo ir žinių centrą“. Čia, liesdami, klausydamiesi, uosdami, matydami - pasitelkę visas jusles - atlikome įvairiausių bandymų. Eksperimentavome nuo vandens spaudimo iki oro baliono pakilimo...  Po pietų vietinė gidė Ana supažindino su Varšuvos senamiesčio atsiradimo istorija. Atkurtas po visiško sunaikinimo senamiestis mums labai patiko. Matėme vietą, kurioje pildosi norai, – šakotą akmenį. Reikėjo užsimerkti, sugalvoti norą, atsimerkti ir apeiti akmenį tris kartus. Dabar lauksime norų išsipildymo.

Antrą dieną vykome į Zakopanę, kuri įsikūrusi Tatrų kalnų slėnyje. Pasivaikščiojome aukščiausiai virš jūros lygio esančio Lenkijos miesto vaizdingiausia kurorto gatve – Krupuvki. Keltuvu pakilome į aukščiausią gyvenvietę Lenkijoje (1200 metrų virš jūros lygio) – Gubaluvką, grožėjomės Pieninų, Gorcų, Tatrų bei Beskidų kalnų panorama. Nuo kalno sugalvojome leistis pėstute. Buvo verta, nes neapsakomai gražus vaizdas nustelbė nuovargį. Vakare aplankėme jau 700 metų veikiančias Veličkos druskų kasyklas. Keliaudami kalnakasių iškirstais požemiais, pamatėme iš druskos sukurtas skulptūras, požeminius ežerus, koplyčias ir Kingos bažnyčią, esančią 135 m gylyje.

Trečios dienos ryte pasivaikščiojome po Krokuvos senamiestį: užlipome į Vavelio kalvą, apžiūrėjome liepsnojantį drakoną, paminklą, skirtą Žalgirio mūšio 500–osioms metinėms, pavaikščiojome po Jogailos universiteto kiemelį...
Patyrę įvairių nuotykių, kupini įspūdžių, grįžome džiaugdamiesi taip turiningai praleistomis moksleivių pavasario atostogomis.

8 klasės mokinės Vaida Purauskaitė ir Aurelija Jonkutė

Visos teisės saugomos © Kopijuoti informaciją draudžiama. Tikrinta XHTML and CSS.