Company Logo

Mokyklų aprūpinimas

Bendradarbiavimas

Pirmokėliai lankėsi Klaipėdoje

DSCI1118Šių metų gegužės 21 dienos rytą, pliaupiant lietui, pirmos klasės mokiniai susiruošė į edukacinę kelionę. Pirma stotelė buvo Klaipėdos Jūrų muziejus, Delfinariumas. Antra stotelė – aplankyti jūrą. Trečia stotelė – Mini zoologijos sodas.

Atvykome į Klaipėdą. Visi nudžiugome, nes mus pasitiko saulė ir puikus oras.

Persikėlėme keltu į Delfinariumą. Vaikai buvo neapsakomai sužavėti delfinų pasirodymu. Linksmiausia buvo, kai delfinai vaikus aptaškė. Delfinai šoko valsą, piešė, mėtė kamuolį į krepšį, dainavo. Gavome dovanų.

Po pasirodymo patraukėme prie jūros. Pakeliui aplankėme ,,Žvejo sodybą“, senus laivus. Kvėpuodami gaiviu grynu oru pasiekėme jūrą. Daugelis vaikų nustebo pamatę jūrą, nes matė ją pirmą kartą. Keletas vaikų net paragavo jūros vandens, kad įsitikintų jog jūra yra sūri. Prisirinkome kriauklių, pasidžiaugėme plaukiojančiais laivais.

Grįžome prie kelto. Paskanavę ledais persikėlėme į Klaipėdą. Autobusu išvykome į ,,Mini zoologijos sodą“. Čia mūsų laukė įvairūs gyvūnai. Vaikai susižavėję stebėjo liūtus, tigrus, mešką, lamas ir kitus žvėrelius. Lygino kuo skiriasi pelėda ir apuokas. Bandė pažadinti meškėną, kalbino šuniukus, žavėjosi mažais šerniukais, išsigando pikto juodojo gandro.

Visų nuotaika buvo puiki. Grįžome labai patenkinti ir daug sužinoję. Visas įgytas žinias panaudosime pasaulio pažinimo pamokose.

Visos teisės saugomos © Kopijuoti informaciją draudžiama. Tikrinta XHTML and CSS.