Company Logo

Renginių kalendorius

Gruodis 2022
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

1,2 procentų parama

Ugdymas karjerai

Mokyklos muziejus

Lankytojai

542078
Šiandien
Vakar
Šią savaitę
Praėjusią savaitę
Šis mėnuo
Praėjęs mėnuo
Iš viso
235
72
6222
534804
1573
7276
542078
Jūsų IP: 44.210.85.190
Laikas: 2022-12-03 09:35:53
Visitors Counter

Elektroninis dienynas

LIONS QUEST

Nacionalinė švietimo agentūra

Sveikatiada

Vaikų linija

Tėvų linija

Vyturys

„Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka“

Mokyklų aprūpinimas

Bendradarbiavimas

Lauko pedagogika priešmokyklinio ugdymo grupėje

foto2 CopyNuo 2022 m. rugsėjo 1 dienos Nevarėnų pagrindinėje mokykloje priešmokyklinio ugdymo grupėje pradėtas taikyti lauko pedagogikos metodas. Lauko pedagogika – tai organizuotas ugdymo ir mokymosi procesas, įgyvendinamas lauke.

Lauko pedagogikos pradžia – Skandinavijos šalyse, vėliau ji atsirado ir Jungtinėje karalystėje. Šių šalių ilgametė sukaupta patirtis atskleidžia, kad vaikų buvimas lauke visą dieną ištisus metus daro teigiamą įtaką jų ugdymuisi ir vystymuisi: vaikai rečiau serga, labiau pasitiki savo jėgomis, užmezga draugiškesnius santykius su bendraamžiais, auga fiziškai stipresni ir tvirtesni, tampa saugesni ir emociškai stipresni, žingeidesni, geriau sutelkia dėmesį mokydamiesi, nes juos supanti aplinka yra be galo turtinga ir nuolat besikeičianti, taip pat išmokstama geriau pažinti gamtos reiškinius ir pasaulį.

 

Priešmokyklinio ugdymo grupės vaikams lauko pedagogikos metodas taikomas kartą per savaitę vieną dieną, visais metų laikais, ištisus metus. Tą dieną ugdomos tos pačios vaikų kompetencijos kaip ir įprastai, tik ugdymo procesas yra perkeltas į mokyklos kiemą ar kitas lauko erdves už mokyklos ribų.

Viena iš daugelio šiemet įgyvendintų temų – „Sodo ir daržo gėrybės“. Plėtojant šią temą lauko veiklų metu, buvo stengiamasi lavinti vaikų skaičiavimo ir matavimo įgūdžius, plėsti jų žodyną, formuoti sveikos mitybos įpročius, vaikai mokėsi dirbti komandoje. STEAM veiklų metu ugdytiniai tyrinėjo vaisių ir daržovių išvaizdą, sandarą, grupavo daržoves ir vaisius pagal spalvą, formą. Vaikai sodo ir daržo gėrybes lygino taip pat ir pagal dydį, pasitelkę dviejų rūšių svarstykles (elektronines ir pačių pagamintas ir pakabos ir kibirėlių), aptarė, kurios daržovės ir vaisiai yra lengvesni ar sunkesni. Matuodami daržovių ir vaisių ilgį, sverdami jas, įtvirtino sąvokas „ilgas-trumpas“, „sunkus-lengvas“.

Iš daržovių sukurti vaikučių rudeniniai darbeliai papuošė mokyklos kiemą. Ugdymo procesas grupėje ir lauke yra tęstinis.

 

Mokytoja Dijana Čirikienė

 

foto10_Copy
foto11_2_Copy
foto12_Copy
foto1_Copy
foto2_Copy
foto3_Copy
foto4_Copy
foto5_Copy
foto6_Copy
foto7_Copy
foto8_Copy
foto9_Copy
01/12 
start stop bwd fwd




Visos teisės saugomos © Kopijuoti informaciją draudžiama. Tikrinta XHTML and CSS.