Company Logo

1,2 procentų parama

Ugdymas karjerai

Mokyklos muziejus

Lankytojai

821349
Šiandien
Vakar
Šią savaitę
Praėjusią savaitę
Šis mėnuo
Praėjęs mėnuo
Iš viso
131
66
498
820057
1932
2827
821349
Jūsų IP: 3.145.131.28
Laikas: 2024-04-19 15:53:21
Visitors Counter

Elektroninis dienynas

LIONS QUEST

NŠA

Sveikatiada

Vaikų linija

Tėvų linija

Vyturys

„Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka“

Mokyklų aprūpinimas

Bendradarbiavimas

Susitikimas su LŽS vadovu sukėlė puikių emocijų bangą

4 Pagal projektą „Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM)“ praėjusią savaitę apsilankęs Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius susitikime su vyresniųjų klasių mokiniais dalijosi mintimis apie teisę į kokybišką informaciją bei žiniasklaidą, apie sparčiai kintančius visuomenės vartojimo įpročius ir žurnalistų darbo kasdienybę. Pašnekovas mokinių dėmesį sugebėjo išlaikyti net dvi valandas. 
   Svečias kalbėjo apie tai, kad Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, visuomenė – žiniasklaidos priemonės, politikai, verslo atstovai – yra labai susiję vartotojiškais ryšiais. Nors galėtume išskirti dvi žmonių grupes- vartotojus ir kūrėjus, deja, pastarųjų gerokai mažiau, o visa žiniasklaida ir verslas stengiasi kurti perkamiausią produktą, vis labiau didindami vartojimą. Todėl dažnai nė patys nebesuvokiame esą tiesiog apgaunami, nes tikrųjų vertybių prekybos centre nenusipirksi, nors reklama gali pažadėti viską.
   Kalbėdamas apie žiniasklaidą, žurnalistas pastebėjo, kad ji tapo gerokai atviresnė visiems žmonėms, be abejo, tam didelę įtaką padarė interneto galimybės. Deja, toks informacijos prieinamumas negarantuoja jos kokybės, tapo dar sunkiau atpažinti, kas yra tikra, o kas gudriai pameluota. Kita vertus, komunikacijos priemonių ir technologijų prieinamumas suteikė galimybes viešai pasisakyti ne tik eiliniams žmonėms, bet tapo politikų gražbylysčių erdve. Kita vertus, lietuviai linkę priimti technologijų naujoves – pirmaujame pasaulyje pagal šviesolaidinio interneto skverbtį, mobiliųjų telefonų skaičių. Keičiantis vartojimo įpročiams, kinta ir žiniasklaida. Svečias apgailestavo, kad didžioji vartotojų dalis pasitenkina tik bulvarine žiniasklaida, pamiršdami rimtus žurnalus, kokybiškas televizijos laidas.
   D. Radzevičius paminėjo verslo konsultanto ir prognozuotojo Patricko Dixono vienoje konferencijoje pasakytą mintį, kad ateitį turės tik verslas, kuriantis paslaugas ir produktus, kurie taupys žmonių laiką ir teiks gerų emocijų. Atrodo, kad panaši ateitis laukia ir žiniasklaidos.
   Svečias pademonstravo keletą vaizdo įrašų, padovanojo mokyklai leidinį „Žurnalistas“. Mokiniams susitikimas su savo srities profesionalu padarė didelį įspūdį.
 
Lietuvių kalbos mokytoja             Audronė Ciparienė
 

 

 
 



Visos teisės saugomos © Kopijuoti informaciją draudžiama. Tikrinta XHTML and CSS.