Atranka
- Informacija
- Autorius Indrė Kuprijanovienė
- Peržiūros: 225
ATRANKA SPECIALIOJO PEDAGOGO
PAREIGOMS UŽIMTI
Telšių r. Nevarėnų pagrindinė mokykla
skelbia atranką specialiojo pedagogo pareigoms užimti
Konkursas vykdomas vadovaujantis Mokytojų priėmimo ir atleidimo iš darbo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. rugsėjo 15 d. įsakymu Nr. V-1680.
Pretendentai, pretenduojantys į laisvą pareigybę, priimami dirbti atrankos būdu (pokalbis) ir privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. prašymą leisti dalyvauti atrankoje;
2. asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
3. išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
4. gyvenimą aprašymą (CV);
5. pedagogo kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją;
6. motyvacinį laišką.
Taip pat pretendentai gali pateikti rekomendaciją (-as) iš buvusių darboviečių.
Dokumentai priimami 10 darbo dienų nuo konkurso paskelbimo, įskaitant konkurso paskelbimo dieną.
Dokumentų priėmimo pradžia – 2025 m. rugsėjo 24 d. pabaiga – 2025 m. spalio 7 d.
Pretendentai dokumentus siunčia elektroniniu paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir sutikrinti grąžinami pretendentui.
Pareigybės pavadinimas – specialusis pedagogas.
Darbo krūvis 0,5 etato.
Darbo užmokestis: priklauso nuo turimos pedagogo kvalifikacinės kategorijos ir darbo stažo (vidutin. 900 Eur)
Telefonas pasiteiravimui (0 444) 44153
Specialiojo pedagogo funkcijos:
- Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato jų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei specialiuosius ugdymosi poreikius.
- Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems nežymių intelekto, specifinių pažinimo, emocijų, elgesio ir socialinės raidos, judesio ir padėties, lėtinių somatinių ir neurologinių, kompleksinių sutrikimų, riboto intelekto.
- Veda individualius, grupinius užsiėmimus specialiųjų poreikių mokiniams pamokų metu, padeda jiems įsisavinti mokomąją medžiagą.
- Konsultuoja mokytojus, rengiant modifikuotas, adaptuotas Bendrojo lavinimo programas, parenkant darbo su specialiųjų poreikių mokiniais mokymo būdus, metodus, pataria mokytojams, kaip pritaikyti mokomąją medžiagą, mokymo priemones.
- Konsultuoja tėvus specialiojo ugdymo klausimais ir informuoja juos apie vaiko ugdymosi pažangą, sunkumus, problemas, nurodo būdus, kaip padėti savo vaikui.
- Formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį apie specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius.
- Bendradarbiauja su kitais mokyklos ir pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
- Tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo dokumentus.
- Kaupia metodinę medžiagą ir literatūrą apie specialųjį ugdymą.
